fredag 20 november 2009

Dag 324. Sviter efter vaccinationen


20 november, fredag. Det blev en jobbig natt med feberfrossa och värkande arm, sviterna efter svinisvaccinationen. Vaknade sen upp med ett öga som var svullet med en vätskefylld bula i ögonvrån, fult värre och jag kände mig riktigt hängig. Men sen piggnade jag på ganska snabbt och det inplanerade besöket av mina kompisar blev av som tur var. Och på kvällen var vi på födelsedagsmiddag och firade Ellies farfar och Ellie hade ingen lust att sova när det var party och satt iklädd pyjamas vid middagsbordet.

Dagens bild tog jag när småflickorna Ellie och Frida betraktar storkillen Viggo som showar på golvet framför dem. Exakt vad han gör just här kan jag dock inte svara på :)

Dagens bästa var att jag inte blev sängliggande idag, så att jag fick träffa mina två kompisar. Ellie och jag har inte gjort så mycket de senaste två veckorna när hon varit förkyld, därför hade jag verkligen sett fram emot att få vara social och träffa tjejerna idag, så jag är glad att träffen blev av i alla fall!

1 kommentar:

ak sa...

Underbar bild!!! =) Gillar småtjejernas fokus på coola Viggo(kolla även deras tår!)