tisdag 17 november 2009

Dag 321. Grådag igen


17 november, tisdag. Jag undrar om det kan bli gråare än så här..? Vi var ut en sväng och regnet öste ner och Ellie hade bara en liten öppning i vagnen att titta ut genom, bakom regnskyddet. Inte särskilt kul, tyckte hon.

Dagens bild tog Mattias av Ellie och mig när vi var på middag. Hon tyckte mycket om mitt halsband och ville käka på det hela tiden.

Dagens bästa var middagen hos Mattias föräldrar. God mat som vanligt och så fick Ellie, och jag, för första gången träffa hennes gammelmoster (Mattias moster), som var i stan för att fira sin födelsedag.

1 kommentar:

Sarah sa...

Hej, ja här är det med grått och trist. Hur går det med maten för Ellie? ALva är inte direkt förtjust i annat än min mat, men vi kämpar på. Ha det gott i höstrusket =)