söndag 8 november 2009

Dag 312. Det allra första Fars Dags-firandet


8 november, söndag. Idag firade vi Mattias allra första Fars Dag och Ellie och jag gav honom presenter på säng. Dofta-gott och en förstoring av sötaste dottern i världen uppvaktades han med och som traditionen bjuder fick dottern rita en teckning till sin far. Hon fick i alla fall hålla i kritorna och jag höll i pappret mot kritorna och så blev det några små streck =)

Dagens bild av far och dotter tog jag när vi var och uppvaktade Mattias pappa. Inspirerad av de svartvita porträtten i min Fototriss idag, så fortsatte jag med svartvitt även i den här bloggen.

Dagens bästa var att bli bjudna på god farsdags-fisksoppa och mumsig blåbärspaj hemma hos svärföräldrarna. Jag tycker om att bli bjuden på mat :)

1 kommentar:

Anonym sa...

två hetingar....