lördag 5 december 2009

Dag 339. Ellie visar kvällens outfit


5 december, lördag. Hälsingland. Ellie har fortsatt toksova ute, både förmiddag och eftermiddag idag och till slut väckte jag henne för att hon inte skulle vara vaken hela kvällen sen. Uppenbarligen är snöig hälsingeluft väldigt skön och sövande. Själv tillbringade jag en massa tid framför datorn eftersom jag anordnar tävling i Fototriss i morgon och hade en del att fixa med där. Men vi hann med att hälsa på hemma hos min morbror också och träffa min kusin som var hemma över helgen.

Dagens bilder - Ellie visar upp en casual och bekväm nattklädsel med skön retrokänsla. (Så retro som det kan bli faktiskt, eftersom det är en äkta 70-talssovpåse som jag hade när jag var liten. Ellie är lite för lång för den nu, men den fungerar alldeles utmärkt som nattlinne också :). Det är så roligt att göra fynd här hemma i mammas lådor.)

Dagens bästa var nog den goda middagen mamma lagade till. Fläskfilé och potatis och rotfrukter i ugn med den goda gräddiga sås som hon alltid får till så bra.

Inga kommentarer: