onsdag 20 maj 2009

Dag 140. Första riktiga leendet?


20 maj, onsdag. Hälsingland.Idag har Ellies mage inte krånglat lika mycket och vi har haft en lugnare dag. Hon har haft mer vakentid och har börjat "prata" mer och mer, det är jätteroligt att se och höra! Tidigare har de enda ljud hon åstadkommit varit gråt och skrik.

Dagens bild tog jag i bilen och Ellie invigde sin nya jacka och mössa som hon fick av en av mina mostrar idag. Så där satt hon med händerna ända tills hon somnade. Så himla söt, om jag får säga det själv :)

Dagens bästa var när Ellie och jag "pratade" med varann en lång stund och hon log gång på gång mot mig. För den här gången tror jag faktiskt att det var riktiga leenden och inte bara grimaser.


1 kommentar:

Nilla sa...

Jag har full förståelse för att du inte har tid att kommentera så mycket. Och så ska det ju vara. Du ska bara njuta av lilla Ellie, för tiden går så fort. Men jag kan ju inte låta bli att kommentera bilderna på henne. Hon är ju helt ljuvlig den lilla. Ha det gott.