onsdag 24 juni 2009

Dag 175. Stadsbesök


24 juni, onsdag. Idag har Ellie och jag gjort ett stadsbesök och det gick alldeles galant, utan några skrikattacker :). Först hälsade vi på hos en liten kille som var jätteintresserad av Ellie, men intresset var dock inte besvarat. Sen var vi en sväng till mitt jobb och så avslutade vi med att shoppa loss på kläder. Eller åtminstone jag shoppade, Ellie sov sig igenom handlandet trots att det bara var till henne jag handlade. Det blev en rosa kjol, ett par bruna shorts med tillhörande brunrosarandig body, en brun body med rosa traktorer på och så slutligen två par kortbyxor som fick följa med hem.

Dagens bild är på Elliebellie som glatt ligger och tittar på de fina fiskarna i mobilen i sängen.

Dagens bästa var att även dagens utflykt gick så bra! Man vet ju aldrig om magknipen ska slå till med en panikgråtande baby som resultat, och det är inte så kul om man sitter på tunnelbanan eller är mitt i stan då...

Inga kommentarer: