onsdag 17 juni 2009

Dag 168. Gnällie åker till landet


17 juni, onsdag. Idag har inte Ellie sovit nästan någonting på hela dagen och har varit väldigt orolig och varit en liten Gnällie. Undrar om det är min mat från igår som spökar... Nu har hon dock sovit sen vi åkte hemifrån stan och fortsatte sova som en stock när vi kom fram till landet och är snart uppe i 4 timmar, så det är nästan rekord!

Dagens bild tog jag ikväll när kvällssolen lyste på en spirea och jag hittade ett litet kryp som kröp omkring, så då åkte makroobjektivet fram. Vad det är för djur har jag dock ingen aning om.

Dagens bästa var först att få umgås med min höggravida kompis hela eftermiddagen och sen att få komma fram till landet och njuta av en solig kväll.

1 kommentar:

Sarah sa...

Hej, jag har med funderat lite på hur mkt det man stoppar i sig själv påverkar barnet man ammar. Jag tror nog att chili kan påverka deras små magar en del. Likaså jordgubbar, lök mm. Jag är försiktig med jorgubbar, lök och choklad. Hoppas ni får det härligt på landet. sarah