torsdag 9 april 2009

Dag 99. Skärtorsdag


9 april, torsdag. Uppe i ottan för att att träffa en arbetsterapeut. Skulle prova ut skenor till mina händer, som jag ska ha när jag sover eftersom jag får värk i händerna pga av att jag är svullen, kallas visst karpaltunnelsyndrom och är vanligt när man är gravid. Sen har dagen varit vääldigt lugn. Vilat, läst, badat, bloggat.

Dagens bild tog jag när jag tappade upp ett bubbelbad. Att bada är så skönt när hela magen är en enda stor sammandragning, det gör att man slappnar av lite.

Dagens bästa får bli att påskhelgen är här nu, så att vi får fyra dagars ledighet tillsammans Mattias och jag.

2 kommentarer:

Mamma G. sa...

Ha det så underbart på landet.Hoppas allt går bra med Astrid o att bebben väntar lite till!
Hälsa alla så mycket! Gladpåskkramar till er från oss som sitter hemma!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Tack detsamma mamma! Vi har haft en superhärlig och solig dag på landet, hoppas på en lika fin dag i morgon.