lördag 11 april 2009

Dag 101. Påskafton


11 april, lördag. Ännu varmare idag, nästan 19 grader i skuggan! Har varit otroligt skönt att sitta i linne och solbrillor och sola, har känts som sommar. Vi hade ev tänkt åka hem till stan igen idag, men stannar kvar på landet för i det här vädret ska man inte sitta i en lägenhet.

Dagens bild tog jag i farten genom bilfönstret när vi åkte till Strängnäs för att fylla på kylskåpet.

Dagens bästa, förutom den ljuvliga sommarvärmen, var att jag råkade träffa på min gamla kompis S i Strängnäs. Vi lärde känna varandra när jag bodde i Strängnäs för 11 år sen, men har tyvärr inte haft nån kontakt på flera år. Nu ska vi dock försöka ses i sommar när jag är på landet och vi båda två kommer att vara mammalediga.

2 kommentarer:

Cina sa...

Vilken fin blogg! Hittade hit idag, vilka fina bilder!!! Är själv 4-barnsmamma, att vänta på bebis är mysigt!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Cina: Välkommen hit! Jo, väntan är både mysig och jobbig och spännande - allra helst så här första gången när man inte riktigt vet vad man ska vänta sig...