torsdag 29 januari 2009

Dag 29. Första inköpet


29 januari, torsdag. Igår orkade jag inte fixa med något inlägg, så dag 28 blir utan bild. Men dag 29 har innehållit lite jobb, lite shopping, lite frissan, lite vila och lite städning.

Dagens bild visar dagens shopping - det allra första plagget jag köpt till lilla bebben i magen. Jag är egentligen lite kluven till att börja köpa en massa till bäbisen innan den anlänt, ifall något skulle hända. Men jag kunde inte stå emot när jag hittade en cool Ugly Duck-tröja i storlek 56 på rea. Så nu har bebben fått det första plagget i sin blivande garderob =)

Dagens bästa var huvudmassagen jag fick hos frissan och som jag alltid får när hon tvättar håret på mig innan klippningen. Lovely!

Välj favoritbild i omröstningen jag har i Bildbloggerian >>

Inga kommentarer: